Träning och plugg

Idag har jag varit i skolan som vanligt, hade bara en lektion egentligen, men var ändå där från 8-15, var tvungen och plugga så:/ har även vart på banken idag och satt in pengar så jag kan få min mp3:)... Ush har svenska prov imorgon får se hur det går, får nog skippa sovmorronen och plugga då istället:/.. När jag kom hem från skolan fortsatte jag och plugga, och sen åkte jag och träna.. Va skit jobbigt som vanligt, förstår inte vad det är för fel på mig?? känner mig bara klenare och klenare efter varje träning:S har ont över allt va faan:S aja skit samma här har ni en bild på mig ochså på min nya frisyr;) hehe kanske inte snyggaste bilden men skit samma orka inte ta en till:P


Kommentarer
Postat av: blondie

Uuhlala en bild ;D

2009-03-04 @ 23:08:47
URL: http://carlssonc.blogg.se/
Postat av: Ida Hasselqvist

du ska få en ny design så fort jag hinner :d

2009-03-08 @ 13:20:09
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0