Träning och hockeykväll

Idag blir de träning sen, har var i skolan idag också gick 8-13, rätt gött med så kort dag, har typ inget att plugga idag heller, första dagen sen praktiken som man bara kan ta de lugnt, riktigt gött... Hade ju svenska prov i torsdas och det gick jätte bra:) , sen fick vi tillbaka barn i rättsystemet i torsdas också och de gick ju mindre bra, G:S... Aja träningsläran i idrotten gick alla fall bra MVG:).. Sen hade vi matte prov idag och det gick inte heller direkt bra, är glad om jag får vg:S... Aja skit samma lämnade in Joakim förut idag också gött de, slipper man tänka på den också... Känns nästan tomt när man inte behöver plugga nu, vet inte riktigt vad jag ska göra tills träningen börjar:S haha:P... Aja jag och ronja och blondie har typ bestämt oss att åka till Peace and Love nu i sommar alla fall:P tänkte bokat biljetter igår men funka ju typ inte eftersom man fick boka genom nåt konstigt Ticster och då va man tvungen o göra de över internet och det kan inte ja me mitt kort så får väl be mamma eller pappa eller nån... Aja skit samma vi ska försöka boka någon dag nu:P Sen på lörda dessutom ska nog jag, sanna och malin gå ut på krogen:), blir första gången för mig även om ja typ vart 18 i två månader nu snart:P

Kommentarer
Postat av: blondie

hehe vi får gå till banken imorn o fråga om dom kan hjälpa oss xD kommer bli så jävla skönt att ha beljetterna hemma så man vet att de verkligen blir av asså :D

2009-03-09 @ 14:59:06
URL: http://carlssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0