Sjukvårdgruppbefäl & Färjestad

Idag har jag mönstrat i Göteborg, gick superduper bra, trodde inte själv att det skulle gå så bra faktiskt eftersom jag inte tränat någonting inför detta bortsett från fotbollen då.. Klara mig alla fall på alla tester med 5.er och 6.er.. Fick först bara 4a på styrketestet men sen när vi pratade om vilken befattning jag skulle få så räckte inte 4an till så då va de ju bara köra igen o skaffa sig en 5a;) fick slita hårt för den 5an vill ja lova:O;) haha... Skit samma nu har jag fått en premilinär befattning som Sjukvårdgruppbefäl och har 2 veckor på mig att tacka ja eller nej, känner att ja bara måste tacka ja typ:S :D hehe...  Hur som helst så har de ju vart hockey idag också, Färjestad vann IGEN 14 segern i rad nu, och inte nog med seger utan Jonas Gustavsson är nu dessutom historisk eftersom han har hållt nollan längst i både slutspelen, och även ett elitserierekord, han har nu hållit nollar 222 min tror jag det är, skit samma han har slagit båda rekorden alla fall, vilket tyder på att han är grym;).. Matchen sluta alla fall som i måndas med 6-0 till Färjestad, nu har dom verkligen lindat skellefteå runt lillfingret och nu räcker det med en seger till för FBK och den hoppas jag/tror jag dom tar nästa gång:D
Nu ska ja gå o lägga mig alla fall e grymt trött efter dagen, fick ju gå upp 5.20 imorses så bör väl vara trött antar jag..
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0