Ipod;P

Tjoho ser på house just nu, vann auktion på tradera förut, på en ipod 4th generationen på 8 gb. hehe härligt, nu ska ja bara lyckas sätta in pengarna på hans konto som sålde den:P aja hehe.. Har knappt pluggat något på svenskan, lär ju bli lite att plugga imorrn asså:S har ju träning med så blir nog jobbig dag imorgon känner jag... Ska gå på mattestugan imorgon också i stort sett bara för att då får jag ju värsta hålet och då är det perfekt att plugga... Undra hur man sätter över pengar när man inte har internetbank e de bara att gå till banken o fylla i såndär konstig lapp eller? skit samma annars tar jag ut pengar och ber mamma:P nu ska ja dra igen, för nu börjar nog house snart igen

Kommentarer
Postat av: Blondie

Oh jag kollar me på House :G

2009-03-03 @ 21:55:09
URL: http://carlssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0