Färjestad, shopping och Sjukvårdsgruppbefäl

Färjestad klara för SM Final nu! eller ah dom blev ju klara redan igår men.. Dom har dessutom gått obesegrade hela vägen i slutspelen, hoppas dom fortsätter så, fast att dom vinner 4 raka i finalen också, vore väl för bra för att vara sant, eller? Hur som helst, Jonas Gustavsson har slått elitserierrekord och slutspelsrekord med att han hållt nollan längst antal minuter, han höll nollan i 239 minuter (ca, är inte säker), inget snack om saken, han e grym och numera kallas han "Monstret":P haha han är utan tveckan Sveriges bästa Hockeymålvakt just nu alla fall:D Undra vilka vi får möta, frölunda eller hv? själv tror jag på frölunda, vet inte varför, en känsla bara...
Måste bara säga att ja diggar Wallin asså..
"Till sist; frågar jag (Jörgen Kalitzki ) Rickard Wallin om han har någon bra infallsvinkel på vad jag ska skriva?
"Skriv att vi är som en anaconda".
???
"Vi stryper motståndarna långsamt..."
hehe tyckte de va lite äg....
Nog talat om Hockey, har hur som helst handlat lite idag, jag, sanna och malin gick lite på stan eftersom vi hade hål idag på körkortsterorin eftersom vi redan har körkort.. På stan köpte jag två tshirtar en från gina och en från hm, köpte också en eyeliner på hm nu fattas de bara att jag lär mig måla med eyeliner snyggt också:S hehe sen köpte jag även en liten present så nu har jag gjort av med 400 kr idag, så nu får jag försöka hålla lite i pengarna:P men är alla fall nöjd med mina köp:) Igår sa ja förövrigt ja till min befattning som Sjukvårdsgruppbefäl ( MH800 ) i Kungsängen (Stockholm) kommer bli nice, men tuft också antagligen både psykiskt och fysiskt kommer bli tungt när jag kanske inte kan träffa stoffe på länge men de e smällar man får ta.. Ska rycka in 10 januari 2011 alla fall så är ju inte än heller:)

r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0