Blondiie:D

Tjoho alla läsare! Sitter just nu i skolan, slutade halv fyra men sitter kvar därför att jag ska se på Polkapix eftersom min granne spelar i Polkapix, och dom e ju rätt bra faktiskt:O :)... Ah hur som helst sitter också delvis kvar för att jag väntar på Blondiie, ska med henne hem sen, vi ska typ bara flöta ikväll och checka film och tv tror jag, sen blir det ju säkert lite data också men... Hur som helst idag i skolan så har vi jobbat med vårat grupparbete i samhällen, skriver om vänsterpartiet och deras åsikter inom ekonomi och skatter. Och har kommit på att ekonomiskpolitik e faan ganska svårt asså:S men nu har vi alla fall skrivit typ en och en halv sida vilket innebär att vi inte behöver skriva mer men vi får väl försöka lägga till något mer kanske, känns skönt alla fall att vi åtminstone har något att lämna in nu...  Sen har jag även haft min muntliga redovisning med Agnetha idag som handlar om omsorgsprocessen vi skulle dela ut insatser till en person utifrån ett fall och det gick också helt okej så var ganska skönt att ha det ur världen också:) Har ingenting faktiskt att plugga på direkt nu, e riktigt gött.. Nästa vecka ska vi nationella skriftliga i svenska i fem timmar och sen ska vi också ha debatt vänsterpartiet (jag, emelie o. blondie) mot moderaterna (sanna, malin o. charlotta). Men känns som att det kommer bli en ganska chill vecka ändå, och sen är det ju dessutom påsklovet efter de... Kan de bli bättre?:D
Aja nu ska ja dra mig, ska gå så jag får en bra plats och kan kolla på polkapix;) Hare fint!

Kommentarer
Postat av: bondie

weeeho :D'

Vi ska krossa moderatjevlarna ;D

2009-03-27 @ 18:09:30
URL: http://carlssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0