Blondiie hemma igen:D

Hej igen! Ush för att det har kommit mer snö nu asså... Hur som helst igår klippte jag mig, klippte upp håret lite och klippte av luggen, nu ska jag börja spara ut håret igen, hoppas jag hinner få långt hår till sommarn igen, alla fall hyfsat långt:S... Aja efter de åkte jag och hämtade ronja sen åkte vi till Blondiie:D yiipiie hehe... Hos blondie så flötade vi som vanligt med chips och dipp och choklad, busigt:S hehe aja vi körde rockband och wiifit, sen såg vi också på Bolt, igen:P hehe men Bolt e ju så söt så de gör inget:P... Vi gjorde också pyttipanna hehe... Sen hann vi inte med så mycket mer för klockan drog iväg så jag och ronja åkte hem.. Hemma kollade jag på hockeykväll där de visade sig att färjestad valde brynäs som alla trodde, och det måste dom ju fixa, säger som Wallin "Vi i Färjestad kan aldrig vara nöjda med att gå till slutspel. Det är final och guld som gäller, annars kan man lika gärna skita i det" hehe älskar hans kommentarer dom är alltid så klockrena som denna när dom förlorade mot djurgården med 6-1 förra säsongen "Vi kan dra åt helvete allihopa" sa han till sig själv och lagkompisarna haha aja....Palla att det snöade igår också? vill inte ha mer snö nu, ge mig sommar, eller åtminstone vår! Aja idag har jag alla fall städat lite på rummet, ska nog fortsätta sen tror jag och ta det sista... jag har rengjort akvariumet idag också och bara de tog ju typ 2 timmar eller något men nu är de rent alla fall och har lagt ut det på blocket med så jag blir av med skiten:D.. Sen har jag också gjort klart instuderingsfrågorna till provet på torsda:S måste plugga lite på det nu också, har ju bara imorgon på sig så:S... Sen måste jag jobba lite med den där Joakim skiten, ush hatar sånna uppgifter när man ska leka biståndsbedömmare... Dom e ju faan omöjliga, sist tyckte jag att ja lyckades men då fick man typ g så va kommentaren "jag kan inte se hennes framtid framför mig?" fatta ingenting... Aja skit samma de får bli som de bli me joakim antagligen samma som förra gången alltså... Nu ska jag dra mig och hoppa in i duschen, ska bli gött:)

Kommentarer
Postat av: blondie

2009-03-03 @ 19:18:57
URL: http://carlssologg.nc.b

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0