Skolan:)

Hej hej:) Så nu var man 18 år då:), sitter i skolan nu har varit med Christoffer hela helgen, utom i fredas för då jobbade jag kväll och i lördas på förmiddagen hade vi fotboll... Vi spelade mot Skara och norra fågelås, vi vann med 4-1 mot skara och med 3-2 mot norra fågelås, spelade tyvärr bara första matchen... ¨
Hur som helst nu är det två veckor kvar på praktiken, längtar bara tills den är över, min praktikplats är inte speciellt rolig kan jag ju inte påstå men, aja det är ju som sagt snart över som tur är. Nu är det inte långt kvar heller tills vi ska till sälen, ska bli skit kul:D Blondie ska antagligen med också, och vi kommer äga allt och alla i Sälen:D eller hur Blondie?:D hehe
Aja nu sitter jag alla fall i skolan, ska ha etik och livsfrågor nu, yiipiie:S... Aja slutar alla fall 13 idag, är ju hyfsat bra tid alla fall och plus att det är mycket bättre att vara i skolan än på praktiken:) Sen idag så ska jag träna fotboll jag ska också plugga och städa lite hemma... Aja ska dra mig nu men vi hörs!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: blondi

JAAAAAAAA :D jag ska meee! hahaha vi kommer äga alla ja haha :D fan va gladf jag blev nu att operationen var efter :D:D:D hahahahah

2009-01-26 @ 15:36:24
URL: http://carlssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0