JOBBigt

Så nu var det ny dag igen, sov som en stock i natt, var jätte skönt, var riktigt skönt att man kunde sova ut också för en gångs skull... Ha ju utomhusträning igår i fotbollen så va rätt trött... Men istället när jag vaknade imorses så hade jag skit ont i nacken typ, är jätte stel i nacken, är jätte jobbigt... Var stel redan efter fotbollen i lördas, och efter träningen igår kände jag redan att det var värre, men var mycket värre idag nu när jag vaknade... Aja men de går väl snart över alla fall... Har vart inne i Skövde idag också på körlektion, gick ganska bra:), jobbigt bara att min körskolelärare är sjukskriven så får köra med en annan lärare nu men det går nog det med... Nu ska jag snart alla fall åka in till Tibro också, jobbar kväll idag, både skönt och jobbigt är ganska skönt att jobba kväll eftersom man har hela förmiddagen på sig att göra saker då, men är ganska jobbigt att jobba till nio idag, eftersom jag börjar kl sju imorgonbitti:S aja men måste dra mig nu så jag inte missar bussen... Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0