Hemma

Så nu var jag äntligen hemma igen, jobbade ju igår till klockan nio sen började jag sju imorses, så är ganska trött nu så är skönt att få sitta hemma lite nu... Imorgon börjar jag inte jobba föän 16, det är också ganska skönt, så nu idag och imorgon ska ja plugga på apu-uppgiften och sen ska ja plugga på körkortet.... Är ju iofs inte så roligt men skönare än att vara på praktiken alla fall... Ska försöka göra ordning mitt akvarium med, har ju gett bort alla mina fiskar, orkar inte ta hand om akvariumet längre, så ska försöka städa så ska jag nog sälja de... Ingen som är intresserad? hehe... Ne men orkar inte med att ha det längre, har så mycket annat och tänka på än att sköta de... Aja nu ska jag fortsätta och plugga vidare... Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0