Christoffer:)

Hej alla kära läsare, eller ja menar ni två eller tre som läser?:S hehe, ne skämt o sido... Har inte varit så aktiv med att blogga så mucket det senaste, men har inte orkat men ska försöka ta tag i det snart igen... Hur som helst så är jag med min älskling Christoffer nu, vi gör inte så mycket men, han kom igår då såg vi på lets dance, sen käkade vi pizza(stoof) och kebabtallrik(jag) hehe, han provade också pappas gamla pjäxor som han ska ha ifall han åker med till sälen och dom satt som gjutet;) haha... Sen idag har vi bara suttit vid datorn och vart nere vid affären i fagersanna... Sen senare  idag ska vi såklart se på handbollen, sen imorgon dessutom så fyller ja 18 år:P det ska bli mer än nice;) ska försöka ta kötkort nu sen snart och sen blir de väl krogen också;) haha... Plus att mamma har lovat mig att vi ska åka upp till hennes kompis i karlstad och se på färjestad och sen gå ut och supa efter;) hahahaha aja men nu ska vi gå och hitta på något så nu kan jag inte skriva mer, men vi hörs.. ska försöka skriva ett inlägg imorgon i alla fall om det inte blir ett till idag:P ha det bra!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeen :,,,,,(

2009-01-18 @ 09:44:53
URL: http://carlssnc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0