Sälen<3

Hej alla kära läsare:) Hoppas ni har det bra, själv mår jag super:) Har inte skrivit något inlägg sen i måndags tror jag det var så ska sammanfatta lite vad ja gjort i veckan... I onsdas så hade ja praktik, sen efter praktiken satt jag hemma och pluggade som en galning typ.. Måste bli klar med apu uppgiften, den e snart klar... Sen måste ja börja på träningsläran också, ush.. Aja sen i torsdas så hade jag min sista dag på praktieken, gött som faan... Efter praktiken åkte jag in till skövde för att möta Christoffer när han sluta skolan, så åkte vi hem till honom sen körde jag honom till ankan sen åkte jag vidare till Blondie:P vi körde Wii och kollade på Bolt, åkte från blondie sen lite efter kl ett på natten, var ganska trött då... Men då skulle ja hämta stoffe, ankan, fisken och blomman från krogen... Fisken o blomman va ju rätt pakade alla fall... Ah vi kom ju hem alla fall tillsist när klockan typ var tre på natten... Sen gick jag och stoffe o la oss typ halv fyra... Sen nästa dag när de va freda så åkte jag från stoffe typ vid halv två, då skulle jag till stan för att möta min kusin Sandra.. Hon skulle prova balklänning, sen gick vi lite i affärerna också... Sen åkte vi hem till mig och spela monopol, och jag vann;) haha... Aja sen sov hon över och sen på lördagen åkte vi till stan igen då köpte jag två t-shirtar:).. Vi möte också mamma och pappa o pontus i stan, och vi åkte sen och käkade på Wallemans, mums:).. Efter de skildes vi åt och jag tog mammas bil så körde ja till södermalms IP för att se på stoffe när han spela... Sen åkte jag hem till Stoffe och sov över där:) Vi kollade på melodifestivalen, och det var ju typ en skandal tycker jag, hon Caroline of Ugglas sög ju balle, fattar inte hur hon kunde gå vidare... Sen hon som sjöng låt nr.1 däremot som va skit cool Nina eller vad hon hette, hon gick inte vidare?:S helt wiierd... aja skit samma, sen såg vi också klart på serien ROME... Sen la vi oss typ, och idag körde jag han, alex, sebban och ellen till ulvahallen för stoffe och alex skulle spela ulvahallen cup och då åkte dom med så tog ja den vägen hem... Så nu sitter ja här hemma och har packat och är klar för vi ska åka till sälen idag:) vi åker om en timme typ:D sen kommer jag hem på torsda igen... Ska bli superkul, Alla måste ju älska SÄLEN?!:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0