Lång och stor

Tjoho! hoppas allt är bra med er, med mig är det väl bara bra.. Är lite skoltrött bara men annars e allt super... Idag har jag varit i skolan, gick 8-13, på idrotten idag så körde vi bodybalance på feel good, kände mig rätt stel kan jag ju erkänna:S hehe skulle egentligen behöva göra det där lite oftare tror jag:S.. Hur som helst efter skolan gick jag, blondie, malin och sanna till stan för att shoppa, blev inte mycket shoppande för min del:S Hittade ett par snygga piratbyxor typ på gina tricot men som vanligt så passa inte dom, dom var försmå runt vaderna, provade strl. 42 och dom var förstora över allt midjan, rumpan, låren utom vid vaderna där dom satt åt så de gjorde ont:/ så typsikt har alltid det problemet med sånna byxor, har förstora vader:S och ska ja köpa långa vanliga jeans har jag problemet att det oftast inte finns längd 36 i de byxorna vilket det oftast inte finns, samma när jag ska köpa skor, finns nästan aldrig 42:er i damskor... Är ett helvete att va lång och stor vill jag lova:S... Aja nu ska ja snart åka och träna, ska bli nice för behöver förbränna lite fett just nu, vill träna mer än vad jag gör just nu egentligen men hinner inte, e så mycket i skolan nu ju:/ aja skit samma... Men ska dra mig nu... Vi hörs! kram


Kommentarer
Postat av: blondi

Haha skön rubrik ;) kanske kan misstolkas lite, jaja stan va ju kul :D hittade ju lite smått o gott;D

2009-02-23 @ 19:15:31
URL: http://carlssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0