Helg:)

Så nu var helgen slut, men vad gör det när man är ledig både imorgon och på tisdag?:) hehe.... Hur som helst i fredas efter praktiken så åkte jag till Christoffer, vi kollade lite på lets dance och på spåret.... Va trevligt sen gjorde vi inte så mycket mer, sen på förmiddagen i lördas så hade stoffe träning, va skit trist för va typ hemma hos han i tre timmar utan han och hade typ inget att göra, utom lite senare när oliwer kom så lekte jag lite med han... Hur som helst sen när han kom hem så käkade vi pizza... Sen åkte vi senare hem till mig så sov han över här i natt, mamma och pappa var ju inte hemma igår heller eftersom dom var på travgalan... Hemma hos mig såg vi på lyxfällan och på mamma mia, va både bra och dålig tycker jag.:S... Ah sen gick vi typ och la oss... Sen nu imorses hade jag fotboll så då åkte han hem, hade träningsmatcher mot hörnebo, tycker inte vi spelade något vidare men strunt samma... Sen efter fotbollen vid typ tre så kom mamma och hämtade mig och vi övningskörde lite i tibro sen åkte vi till farmor och fikade sen hämtade vi kebabtallrik på vägen hem, och sen satt vi hemma o kolla på handbollsfinalen och nu har jag precis pluggat lite körkortsteori... Men nu ska jag dra mig och fixa lite saker... vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0