Helg

Så nu var helgen över, åkte till stoffe i fredas... Va trevligt vi kollade på lets dance och slappade.... Sen igår så såg vi på film sen åkte vi på inflytningsfest hos jesper, som var stoffes gamla klasskompis från lichron, och han verkade riktigt skön och cool tycker jag:) Tyvärr va det ju inte så super lyckat ändå, så vi åkte efter ett tag runt nio kanske... Sen när vi kom hem satte vi oss i soffan lite med övriga familjen, trevligt trevligt:) Sen idag hann vi inte göra så mycket, såg på yttligare en film... Sen tog jag bilen och åkte hem i förmiddas eftersom jag hade läxor att göra och stoffe skulle på kalas... Så idag har jag suttit med träningsläran ett tag tills jag kände att jag inte orkade mera... Så har en hel del kvar att göra på den, tycker det är en väldigt svår uppgift, blir ju typ att man bara skriver av Niclas papper?:S ush kommer aldrig få mvg på den uppgiften, så mitt mvg i idrott kommer ju säkert ryka nu tyvärr, men de får bli som de blir ändå... Aja förrut såg jag alla fall på Herran på täppan, erik och mackan gameshow, hehe lite udda tävlingar men roliga, och nu kollar jag på Beck... Hur som helst imorgon börjar jag åtta och slutar vid ett.. Då ska jag kanske gå lite på stan, sen åka hem kanske plugga lite om jag hinner sen ska jag träna också... sen lär det väl inte hända så mycket mer imorgon heller tror jag inte, men det kanske jag tar imorgon:)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: blondi

Stan ja! :D

2009-02-22 @ 23:15:49
URL: http://carlssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0