Fredag och helg

Så nu var äntligen den här dagen över också, härligt att färjestad vann förrut också förresten:) Hur som helst idag ahr det vart skolan, slutade inte förän fyra segt som attan men som tur är har vi ju schyssta lärare alla fall, på svenskan idag så kollade vi på staffeten i skidskytte där sverige blev tvåa, yes:D hehe... Sen när jag kom hem idag var det bara plugga som gälde, va tvungen och fixa klart apu-uppgiften och har jag ju tack och lov gjort nu:), så nu är den ur världen... Sen skulle jag plugga järnet på träningsläran också hade jag ju bestämt, men började bra med att jag hade glömt alla papper och även början på mitt arbete i skolan, bra jobbat carro! så fick försöka plugga ändå, eftersom lite hjälpmedel fanns på fronter... Sen imorgon alla fall är det en till seg dag i skolan, från 8-15.30, örk:/ Sen har vi dessutom test imogon i medicinsk grundkurs om hjärtat vilket inte heller är så nice men aja får la gå som det går har inte pluggat  någonting, sen efter skolan imorgon åker jag med stoffe från stan, då ska vi ta en tripp te maxi, eller förlåt elins esplanad:S ah ska kolla efter ett par byxor där på gina... Sen ska vi hem till stoffe och slappa, sen på lörda ska vi på inflyttningsfest i Tidan hos Jesper, är typ rädd, vet ni hur farligt det är i Tidan? Näst värsta stället efter Angered typ:S haah aja, sen va de tydligen v75 på lörda och då kanske mamma o pappa också ville ha skjuts, vet inte hur ja ska få ihop det med att vara skjuts från inflyttningsfesten också isåfall? mamma o pappa får la gå hem om de krockarXD haha... Aja sen på sönda ska jag hem ganska tidigt för måste plugga på träningsläran, kan ju erkänna att ja typ har lite panik:S haha aja nu ska ja gå och lägga:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0