Färjestad!

Ser just nu ljust ut för färjestad, nu är det inte många perioder kvar tills slutspelen börjar, färjestad ligger i topp och dom två senaste matcherna vann färjestad med 8-1 mot frölunda, sen vann dom också med 6-3 mot Linköping sist... Men allt kan ju hända i slutspelen sen också, hoppas dom håller i sig där också... Färjestad har match ikväll mot Djurgården också, det måste dom ju bara ta! En annan rolig nyhet för Färjestad är också att Wallin nu är klar till 2013, viktig och bra spelare:) Så heja färjestad!:D
Ahh och tillbaka till verkligheten, nu måste jag plugga järnet asså:S har inlämnings uppgift i social omsorg/ apu-uppgiften, sen har jag inlämning i idott/träningslära som är skit svårt, och måste få mvg för att få mvg i betyg:S!, sen har vi test imorgon i medicinsk grundkurs om hjärtat, sen har jag inlämning i histora/släktforskning, sen har jag ytterligare en inlämnings uppgift i svenska, en novell som ska va skriven som att den utspelar sig i medeltiden och jag hatar och är sämst på att skriva noveller:S Sen har man ju tyvärr fler saker att tänka på:S, valen ska vara klara till imorgon också, och jag har fortfarande inte bestämt mig, yipiie:/ Aja nu måste ja plugga... Ha det fint! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0