Slitardag, div.4, Älsklingen<3

Idag har jag städat och pluggat som faan typ, vaknade vid halv tio, börja städa typ vid elva o sen när jag var klar började jag plugga, och pluggade ända tills ja åkte till skövde för att träna, och åkte typ 15.45, och ändå han ja inte klart med rättskunskapen:S konstigt, men är nästan klar nu alla fall:), Körde alla fall Bodycombat idag, och va jätte lite folk idag, vet inte vart alla var för brukar ju alltid va så trångt:S men vi va bara 5 st idag, och va riktigt jobbigt idag me... aja
Fick även precis reda på att vi ska spela div.4 nästa år på grund av ett annat lag dratt sig ur:D Så det va kul:)
Och imorgon ska ja äntligen åka till min lilla Christoffer igen, ska bli så skönt, har inte träffat han sen i söndas, o vi som skulle va hela lovet:(, aja men så blir de när man får körtelfeber... Men skönt att han e bättre nu alla fall, fast han är ju inte direkt frisk men ändå bättre så:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0