färgat håret

Ah som ni ser på bilden så har jag färgat håret också, är typ lite svart nu nästan men blir nog snart lite ljusare:), Färgade håret i onsdas hos Ida, Blondie var också där, för ja sov hos henne i tisdas så hon åkte med mig till Ida:) Så Ida hämtade mig och blondie vid rese, så åkte vi till Maxi och köpte mat till tacos som vi gjorde sen senare på dagen, så köpte jag också hårfärg... Sen åkte vi hem till ida, och där chilla vi och såg på oc, och satt vid datan.. Sen satte vi i färgen och sen gjorde vi tacos... Va jätte mysigt... Men hur som helst nu ska ja alla fall snart åka till Stoffe:)


Kommentarer
Postat av: blondie

Det var trevligt :)

2008-11-01 @ 11:34:58
URL: http://carlssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0