Vanlig dag

Idag har de typ vart som vilken dag som helst utoma tt vi gick från 8-16 idag:O hehe... men överlevde ju dagen ändå som tur va:) Hur som helst, efter skolan bar det iväg till gymmet, kände mig riktigt duktig idag, sprang mycket längre än va ja brukar göra (A) hehe... Sen efter gymmet alla fall så åkte ja hem, när ja kom hem börja ja plugga lite eftersom vi har svenska prov imorrn.... Sen har jag suttit lite vid datan o slappat med... Ska plugga lite till nu snart..  Sen ska ja typ sova...
Just kom på igår att de va ju itne alls hockey igår, vet inte fick för mig att de va torsdag igår när ja skrev men va ju bara onsda, så hockeyn är idag:D är 3 perioden nu o står 2-1 mellan färjestad - brynäs, men än är de itne slut men hoppas färjestad inte tappar ledningen nu:) aja ska dra mig nu... Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0