Våfflor, Såtenäs

Så nu har jag ockås gjort våfflor, eftersom inte mamma va hemma idag så fick ja göra maten.... va gott me våfflor men kanske inte är världens bästa mat men skit samma:P Hockey sluta bra för färjestad idag alla fall, slutade 5-2 va skönt, kunde vi ju behöva nu:)  Hur som helst, har även packat nu väskan nu som ja ska ha med mig imorrn till grästorp och sen till såtenäs, blev värsta feeting väskan, blir gött att släpa på den till skolan imorrn alla fall:S...  Men ska bli roligt att komma iväg lite alla fall ändå:) Fast kommer självklart att sakna min stoof som ja alltid brukar vara med på helgen annars men är väl bra att komma ifrån varandra ibland lite me antar ja... Så får vänta tills på tisda, men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge;) hehe Aja nu ska ja snart lägga mig sen för är skit trött, så skriver nog inget mer idag alla fall... Kanske inte skriver förän på sönda nu igen eftersom ja ska vara borta, men vi får se...
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0