Städa

Hej hej... Nu är jag här igen...
Slutade tre idag i skolan, fast vi skulle slutade fyra... va härligt:) Helt okej skoldag ändå, inte så seg som ja väntat mig att den skulle vara.... Hur som helst idag har ja städat mitt rum både dammat, dammsugit, och skurat... har även dammat, dammsugit och skurat i vardagsrummet här nere och tvättstugan, duktigt Carro! :) Aja hur som helst nu ska ja snart börja packa också, för ska åka till Sandra och Tommy i Grästorp imorgon... Ska sova i Grästorp från freda till lörda, sen på lörda ska ja åka till Såtenäs, och där ska ja va med på en prova på lumpenhelg typ, så ska sova där från lörda till sönda.. Men de berättar ja mer om på sönda sen när jag vart där:) aja nu ska ja packa lite oså, vi hörs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0