Såtenäs

I fredas så åkte ja till grästorp hem till tommy, sandras (min kusins) kille. När jag kom fram så åkte jag och sandra till trollhättan, sandra köpte en vinterjacka och jag köpte ett par vantar:P hehe... Sen åkte vi tillbaka hem till tommy, och där tillbringade vi större delen av kvällen framför datorn och spelade wow... haha...
Sen i lördas så gick vi upp vid nio tiden, sen körde sandra mig till grästorp station, där det var flera andra tjejer som hade kommit med tåget och där blev vi hämtade med buss och åkte iväg mot Såtenäs där vi anmält oss för prova på lumpen helg... När vi kom fram blev vi upproppade och uppdelade, också fick vi hämta våran utrustning... jag fick sova på våning 1, logement 3, med 5 andra tjejer...  Ah och under helgen fick vi mycket information, och prova på roliga och spännande saker... vi fick till exempel kryppa in i motorrummet i stridsflygplanet gripen, man fick typ åla sig in på sidan för att komma in för va väldigt smalt, vi kunde också bara gå in en i taget oså. Vi åla oss in genom det hålet som bilden visar nedan.. Och imorses så hade vi träning kl sex, så vi va uppe typ halv sex... Så är ganska trött nu eftersom ja vart uppe över arton timmar nu... Aja har precis sett på film, Ladder 49 va jätte bra fast tyckte också den va sorglig:/ Hur som helst bilder från helgen kommer... Så ni får se mig i min fina gröna overall som ja hade osså:P aja ha de bra så hörs vi:)




Kommentarer
Postat av: Vicki

Men ser man på :D Tog du många bilder? Skulle jag kunna få något? (självklart kommer jag vid användning av det referera till vem som tagit och äger fotot)

2008-11-17 @ 22:56:07
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0