Sälen

Hej hej igen:)
Blev inget inlägg igår eftersom jag sov hos min älskling igår, brukar inte sitta vid datan hos han... Hur som helst igår så va de först skolan, sen åkte jag till stoffe.. Vi gjorde inte så mkt, slappade och såg på äntligen hemma och house...
Idag börja ja 12.20 så jag och stoffe fick lite längre sovmorron idag, sen hade jag bara 1 lektion i skolan idag, matte...
Sen efter skolan åkte jag hem, nu har ja packat och plockat lite för ska åka till sälen nu om typ 10 minuter....
Men ha de bra, så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag vill me åka bräda :( jag åkte till skolan idag fast jag inte hade lektion:S så jävla surt... hehehe ha de bra :D pusshejs

2008-11-26 @ 19:44:11
URL: http://carlssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0