Mentorssamtal

Ganska slapp dag i skolan idag, hade bara 3 lektioner så slutade 12.45, va härligt.. När vi hade slutat så gick ja ner till feel good och tränade lite sen gick ja upp till skolan igen eftersom jag skulle ha mentorssamtal... Och det gick riktigt bra, hade inte haft en ända frånvaro någon lektion sen vi börjaXD haha så Marie va riktigt stolt, hon sa att hon hade skrytet om att jag var hennes mentorselev för sina kollegor och visat för dom att ja hade varit närvarande alla lektioner... haha LOL:P ah alla fall sen nu har jag kommit hem o har inte gjort så mkt, vill städa på rummet men känner att det inte är någon idé eftersom alla möbler från vardagsrummet här nere står inne på mitt rum:S va ju trevligt när ja kom hem i söndags o det stog massa hyllor och, fåtöljer och skit på mitt rum... Men hur som helst fredrik ska komma hit sen nu idag, och då ska han nog bli klar så då kan vi förhoppningsvis flytta in alla grejer igen, så ja får lite ordning här innan vi åker till Sälen.. Kanske inte nämnt det tidigare men ska till Sälen på onsda:) ska stanna tills på lörda... Ska bli nice, då ska ja testa på att åka snowboard denna gången med... LÄNGTAR verkligen nu, menar om det är något jag älskar bortsett från christoffer så är de SÄLEN:D längtar typ så ja dör snart tror ja:P haha... aja hur som helst är skönt att de ska bli lite ordning här nere nu, är även skönt att jag har värme på mitt rum igen:P nu funkar värmegolvet på mitt rum igen men nu funkar ju inte termostaten på mitt rum men aja de e varmt alla fall:D hehe aja nu ska greja lite med annat också...

Ha Det Bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0