Julklappar

Imorses när jag vaknade kände ja mig riktigt seg, orkade typ itne gå upp ur sängen, men upp kom ja tillsist alla fall, blev som vanligt käka lite frukost fixa mig lite o gav mig av till skolan... Första lektionen i skolan idag var idrott som va rätt jobbig eftersom att ja va så jävla trött, plus att vi körde fyspass för benen idag, va skit jobbigt o känner mig typ värsta stel nu:/ aja men va säkert bra för musklerna i bena, hehe... Sen hade vi matte o sen sluta ja:)
Direkt efter skolan gick ja ner till PO:s trafikskola och bokade ny körtid, har ju inte vart där på 2 veckor nu så va väl dags... Så nu ska ja köra på onsda och då ska vi träna på cirkulationsplats/rondell... Aja efter jag vart där och bokat tid så gick jag till gymmet och körde mitt egna träningsprogram som vanligt....
Efter de så tog ja en vända på stan medan jag väntade på bussen, och köpte faktiskt en julklapp/födelsedagspresent till min älskling, som ja har funderat på att köpa länge men inte har blivit av... Så det va skönt att det är avklarat nu, nu får jag bara hoppas att han blir glad också:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-11 @ 22:45:59
Postat av: GREGER

Fan va krångligt de va att lägga upp en komentar nu då.. men aja.. GBG på måndag lr? :D:D

2008-11-11 @ 22:46:46
URL: http://carlssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0