Ingen stoffe idag:/

Nu ska ja åka på fotbolls avslutning, som vanligt så får man reda på saker dagen innan i fotbollen... Så nu kunde ja ju inte åka till stoffe idag som ja räknat med:( men men får försöka ta mig dit imorgon istället, men kommer bli krångligt eftersom dom inte har någon bil hemma imorgon så kan ju inte ta bussen till stöpen för finns ju ingen som kan hämta mig:/ så får väl försöka övertala mamma eller pappa att köra mig, o inte nog me de, utan att på sönda kan ja inte åka hem förän vid åtta typ om inte mamma eller pappa hämtar mig hos stoffe:/ Och tror inte dom vill köra dit mig imorrn o hämta mig på sönda... Aja får se hur ja ska lösa detta... Nu ska ja alla fall åka på fotbollsavslutning i klubbhuset i strandstaden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0