Helgen

Ah nu är helgen slut och även måndagen strax... I fredas va de fotbollsavslutning i Strandstadens klubbstuga med fotbollen.... Var jätte roligt och trevligt... Först käkade vi tacos, sen hade vi lite prisutdelning, sen så delade vi också ut våra priser till ledarna och sist men inte minst så fick våra tränare leka lite också... hehe va jätte roligt:)
Sen i lördas så fick ja hjälpa pappa me höststädningen utomhus, inte så roligt sopade typ hur länge som helst, tom så ja fick flåsa av kvasten på tummen:O fattar ni hur mkt ja sopa lr?:O hehe aja efter de i varje fall så tog ja mig en härligt dusch sen övningskörde ja till min lilla Christoffer som jag som vanligt saknat i flera dagar... Vi gjorde som vanligt inte så mkt, blev några filmer "what happens in Vegas" o. "Death sentence" båda va väligt bra fast den death sentence va väldigt hemskt tycker jag:P aja sen såg vi ju också givet på stjärnor på is:P haha... aja har varit en bra helg hur som helst...:)<3

Kommentarer
Postat av: GREGER

på måndag drar vi till gbg? :D:D

2008-11-11 @ 22:44:52
URL: http://carlssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0