God morgon

Sitter i skolan nu o ska snart börja min första lektion, medicinsk grundkurs i två timmar med Henrik:/ orkar som vanligt inte med Henriks lektioner men men... Ah annars är det typ som vilken morgon som helst, ganska seg imorses men brukar jag ju vara så... Pappa pratade med rörmockarna imorses med och idag skulle dom komma och provtrycka och byta ett rör i värmepumpen som går in till mitt rum, dom tror att det kanske är det röret som är täppt så nu ska dom prova att byta de, hoppas det är det felet nu så ja äntligen kan få värme på rummet:D Vet inte om ja nämnt det tidigare här på bloggen men vi har lite problem med värmegolvet hemma för tillfälligt, för i mitt rum är det ingen värme, och i Pontus rum är det antagligen en läcka, för stenplattorna är vattenskadade på ett ställe och alldeles mjuka typ:S aja hur som helst så kanske dom kan göra något vettigt idag då efter typ 2 månader.... :)
Sen när jag och pappa åkte in till skövde imorses också så upptäckte vi att dom hade satt upp övervakningskameror på 49:an, dom hade satt upp 3 eller 4 st från fagersanna till skövde... Orka:/ aja hur som helst, nu ska ja nog lämna datan och gå på min tråkigt lektion snart... Hörs senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0