Fullsmockad härlig helg:)

Nu har ja kommit hem efter ha varit hos Christoffer hela helgen.... :)
I fredas så åkte jag direkt till Christoffer efter skolan.... Sen åkte vi in till skövde, för vi skulle möta pappa för han hade fixat gratis biljetter till bröderna rongedahl åt mig, christoffer och blondiie via jobbet.... Så när vi fått biljetterna gick jag och stoffe och fikade, för va fortfarande ett tag kvar till konserten började... Så vi gick till norma jeans och satte oss... Sen kom Blondie in till stan och vi åkte till arena och kollade på bröderna rongedahl.. Va jätte trevligt... Sen när det va slut åkte vi till hentorp och käkade pizza... Sen lämnade vi blondie hos hennes mormor o morfar i hentorp sen åkte jag och stoffe hem till han...
Sen på lördagen så gjorde vi inte så jätte mycket på förmiddagen såg lite på tv o så, sen framåt kvällen så åkte vi till Hedhamra i väring för fotbollsavslutning... Och nu kanske ni undrar varför jag var med på hans fotbollsavslutning men dom hade nämligen bestämt att dom som hade tjejer fick gärna ta med dom, och gjorde ju inte mig nåt:) Ah på avslutningen så fick vi förrätt och varmrätt... Sen efter avslutningen  så skulle alla typ ut och festa, dom ville ha med stoffe men han kunde ju inte, så han fick bli taxi istället... Men va härligt de me för då fick han ju lite cash för det:) Sen när vi hade åkt en vända till skövde för att lämna nåra, så åkte vi hem och la oss:)
Sen idag söndag så har vi heller inte gjort så jätte mycket fram till typ 14.45, då åkte vi till åbrovallen eftersom vi hade fotbollsmatcher idag i hjotibrog serigen och stoffe och alex stannde för att kolla, sen kom även uffe in (stoffes pappa) för att kika lite också va ju såklart bella (hunden) med också...Hur som helst, vi mötte mariestad och skara. Jag spelade bara första matchen mot mariestad och den slutade 3-2 till oss, sen andra matchen mot skara slutade 2-2...

Kommentarer
Postat av: greger

Det var jätte kul att jag fick följa med :)<3

2008-11-23 @ 22:05:36
URL: http://carlssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0