Plugg, plugg o plugg

Ah så ser väl kvällen ut som jag har framför mig, lr ah så har dagen sett ut över lag typ... Första lektionen idag så kom elevhälsan o prata me klassen för vi har ju så himla stora problem i klassen, tror dom... Ah nu tror dom att det ska bli bättre, lovar ingenting kommer ändras efter det här mötet vi skulle ge förslag på hur vi skulle lösa detta o skit.. Aja sen andra lektioner fick vi jobba med vårat arbete schizofreni som vi fick sista lektionen till idag, ska lämnas in på månda, och tack och lov så blev ja klar:) sen andra lektionen så skrev vi CV med agnetha som vi ska ha till apun nu efter jul, o ah blev ju klar med det me så va ju gött... Pratade också med birgitta idag och fick reda på att ja ska bara på bäcklidens demensboende i tibro på apun, blir förhoppningsvis super:).. Sen sista lektionen kom det en person från tidaholmsanstalten och pratade lite om hur det är på de fängelset, pratade om vad dom får göra, säkerhet, vilka som sitter där mm...
Sen efter skolan drog jag ner till feel good och tränade, känner mig riktigt duktig den här veckan nu, har springt sammanlagt 9 km denna veckan hehe:P kanske inte e så långt, ja vet inte men e långt för mig XD hehe... Sen efter jag vart på feel good tog ja bussen hem... Va hemma typ vid 17.15... Ah o sen dess har ja typ bara pluggat och käkat lite o gjort lite andra småsaker... Ah o nu får ja väl försöka plugga vidare... Har rättskunskaps prov imorgon och är grymt mycket att läsa på och är ganska svårt också, är mycket nya och konstiga ord man ska kunna och lagar och skit.. Provet handlar om avtal och lån typ sen e de ju kronofogden o massa skit man ska kunna hur dom går tillväga o sånt... Aja vet inte om det blit något mer inlägg idag, men imorgon ska ja ju alla fall till stoffe, sen på lörda har han kalas då ska han få sin present av mig (A):), sen på sönda så har jag fotbollscup i gislaved så skriver antagligen inte förrän på sönda igen...

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0