Lidköping, guitarherokväll?

Så men nu är det äntligen freda och nu har äntligen det efter längtande jullovet börjat:D, sitter i skolan just nu och väntar på att Christoffer och Ankan ska komma in till stan och hämta mig för vi ska åka till Lidköping idag:) känns lite konstigt att sitta i skolan nu när vi har lov och alla i andra i klassen har gått hem men har inget bättre för mig så:) hehe.... Aja i Lidköping ska vi kolla efter lite julklappar sen ska vi kanske hälsa på mormor om hon är hemma:) Sen efter vi varit i lidköping ska vi kanske åka till blondie på guitarhero kväll, men beror på om hon har hunnit hem innan vi åker hem från lidköping, för hon är i göteborg med ronja så är inte säkert att hon hinner hem till dess och isåfall ska vi ta guitarhero kvällen en annan gång:) hehe.. Men men nu ska jag nog dra mig ska gå ner på stan sålänge och vänta på dom där istället:)
Men vi hörs! Ha det bra:) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0