Jullov

Vet inte hur men lyckas alltid med att mina inlägg försvinner , skrev ett inlägg om fredan för kanske 15 min sen och är säker på att jag spara och publicera det, menar jag öppnade ju till och med min blogg i en ny flik för att se om inlägget fanns där, och då var det där:S  men nu finns det inte så får väl skriva om allt då:S
Aja fredagen blev alla fall som planerad, blev hämtad i stan av Christoffer och Ankan, fast innan vi åkte till Lidköping så sprang vi in på guldfynd för dom skulle kapa Christoffers armbandslänk, sen åkte vi vidare mot lidköpingt:) I Lidköping sen gick vi på stan och handlade julklappar, vi käkade också pizza på Rhodos, jätte gott:D... På stan träffade vi också min kusin Sandra, trevligt trevligt:)... Sen när vi kände att vi hade gjort det vi skulle inne på stan så åkte vi och hälsade på mormor och Janne, tänkte när vi ändå var i Lidköping så:P hehe Sen efter ett tag när vi kom iväg därifrån åkte vi till Blonide och där var också ronja... Hos blondie så spelade vi Guitarrhero och spelade andra spel på wii, typ någontingg olympic games tror jag det hette... Var alla fall trevligt vi var där ett tag sen åkte vi tillsist hem och när vi var hemma så var klockan närmare halv tolv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0