Juldagen

Idag är det juldagen och idag har jag och mamma varit hos mormor och Janne i Lidköping, jag övningskörde dit och gick väl helt okej, va lite jobbigt på hemvägen bara för då hade de ju blivit mörkt plus att det var dimmigt och där dom byggde om mellan skara och skövde såg man ju faan inte vart man skulle åka, såg ju inte hur konerna stog eller något:S haha aja... Men vi kom hem levande alla fall:P När vi åkte dit plockade vi också upp morbror Krister i Skara... Sen när vi kom till mormor så var även moster Anneli och kusin Sandra där... Va jätte trevligt, vi käkade julbord eller ah jag käkade ju bara köttbullar och bröd men ändå:P hehe ah också tjöta vi och fikade sen kom vi därifrån vid 17, vi var väl där 13.15 typ... Va rätt skönt att komma därifrån, är så tråkigt där:S haha men ah blir ju ännu värre på sönda när vi ska till morfar och Regina, dom är ju tråkigast.nu, plus att då är inte Sandra där heller, bara mamma och Krister, kommer dö av uttråkning... Aja skit samma är skit trött nu så ska lägga mig och ringa stoffe vid tio... Imorrn blir det ju Göteborg också, och då ska vi för en gångsskull se riktig hockey FÄRJESTAD - frölunda, och är ju perfekt nu när jag laddat på med mössa och halsduk!:D

Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

sötis då!

2008-12-30 @ 12:08:36
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0