Julafton :D

Igår som alla vet så var det ju julafton:D, var lika trevligt och roligt som vanligt:) Vi firade jul ute i viken hos Ingel och mats och deras familj, sen var också min andra farbrors familj där med, sen var ju farmor och farfar där också förståss:) så vi var väl några stycken, vi skulle va där klockan ett alla fall och då började vi med att äta julmat, sen spelade vi mindre lite wolrd on tour som Casper hade fått i julklapp, var jätte kul:) Sen var det Kalle Anka klockan tre som alla andra år:) Sen satte vi oss och väntade på tomten så blev de julklappsutdelning:P Fick massa bra julklappar, paris hilton kit (neccesär, parfym, hudkräm, duschcreme), stövlar, gympaskor, fbkmössa, fbkhalsduk, vantar, externhårddisk, usbminne, film, kläder osv:) Så va nice, fast va ju även avundsjuk på min lillebror eftersom han fick en bärbar dator, men han fick den för att han ska kunna spela, jag då som ska lämna in alla mina inlämningar och sånt på datan? jag behöver tydligen ingen, eftersom jag har ju redan en och den är ju så himla bra menar exempel min hårddisk är ju grym 18,6 GB, det slår ni inte va? Aja skit samma fyller ju 18 om mindre än en månad så får väl hoppas jag får en då da... Aja efter vi hade vart ute hos Ingela och Mats i viken så åkte vi hem till oss och käkade julgröt, mums! Sen såg vi på tv, såg på bla. tomten är far till alla barnen, grabben i graven bredvid, svensson svensson.... Sen när klockan var ca ett så gick jag och la mig... Ah det var väl min julafton i stort sett, jag tycker den var lyckad alla fall:) Bilder från julafton kommer när jag har fixat det där med bilderna... Men om ni vill se bilderna så har jag nog laggt ut dom på bilddagboken innan dagen är slut och då kan ni ju kolla där:)  Men nu ska ja gå för vi ska snart åka till mormor och fira lilla julafton där:) Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0