Jobbhelgen

Har blivit riktigt lite skrivande på senaste men ska försöka rätta till de, senast jag skrev va i torsdas så får väl berätta lite vad som har hänt under helgen... I fredas så var det skolan först som vanligt, vi gjorde studiebesök på banken i rättskunskapen sista lektionen annars var skoldagen som vanligt.... Efter skolan så mötte jag stoffe på stan och åkte med han hem... Vi va hemma hos han och såg lite på film sen åkte vi och hämtade ankan och åkte in till stan och gick på elins esplanad och sen åkte vi och käkade på donken... Efter vi hade käkat så åkte vi och kollade på bio inne i stan, vi kollade på vi hade alla fall tur med vädret, tvåan... Tyckte själv inte att den var så himla bra men men... Sen gjorde vi inte mycket mer i fredas, åkte med stoffe hem efter bion så gick vi och la oss...
På lördagen så åkte jag, stoffe och zebban till tibro för att kolla möbelcupen, vi kollade ett bra tag sen åkte stoffe och zebban hem, och jag åkte till matverkstan för att jobba med fotbollen... Kom hem sen vi elva tiden typ så hann inte med så mycket mer i lördas heller...
Igår så jobbade jag först på morgonen med fotbollen igen, fick sitta i inträdet på möbelcupen från kl tio till halv ett... Sen efter det åkte jag in till stan för att möta blondie, så gick vi på stan lite... Jag köpte julklapp till mamma och pappa, sen kollade ja ut en stickad tröja som jag kanske ska köpa men jag vet inte... Sen kom mamma, pappa och pontus in till stan för att dom skulle på bio så hann dom gå lite på stan med oss först, då köpte jag och mamma stövlar till mig som ja skulle få i julklapp, blondie och mamma fick hjälpa mig o ge lite smakråd:P hehe... Sen åkte blondie hem för hon skulle till stallet till Pappi, och jag gick med mamma, pappa och pontus och käkade på riviera.. Sen åkte jag till blondie och blev hämtad av hennes mamma så åkte vi ut till stallet och kollade när Blondie red.. Efter hon hade ridit klart så åkte vi hem till henne och pluggade typ, sen sov jag hos henne i natt... Kollade också på tv igår, kollade på erik o. mackan, och lite på wallander....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0