Ida

Igår så var jag hemma hos ida, gick dit direkt efter skolan... När jag kom dit käka vi pasta med skinksås, sen gjorde vi rent hennes akvarium och hon har köpt värsta coola ödlan:O snacka om att ja e avis:P haha... Men sen så gick jag ner och solade lite i källaren, sen när jag kom upp och hade solat klart då fixade ida klart min blogg blev jätte fint:) Sen hämtade vi dräkten som jag ska ha imorgon på maskerad volleybollen... Sen satt vi och tjatade lite också och sen körde hon mig till bussen som gick 20.50.
Idag så har jag tränat på feel good nu på morgonen tränade både kondition och styrka som vanligt, sen nu sitter jag i skolan och jobbar lr ah ska jobba alla fall... Sen nu efter skolan ska jag hem till Blondiie och sen ska vi åka till Charlotta och sova hos henne ikväll:D
Blondiie fyller dessutom 17 idag, så GRATTIS PÅ DIG BLONDIIE:D !!!

Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

japp. hur är det med dig då?

2008-12-18 @ 21:10:43
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0