Högskola för älskling

Hej igen:)
Idag har det varit som vilken dag som helst, bortsett från att fick ett mms av stoffe idag som han sa att han hade kommit in åp högskolan nu, hoppas det blir bra nu då:) Aja efter skolan gick jag ner till feel good för att träna, kändes riktigt bra, sprang längre än vanligt plus att det var ett tagsen jag tränade sist så kändes härligt, vill träna imorrn med men vet inte om jag kan för ska vara barnvakt åt pontus:/ för mamma och pappa ska på julbord så får väl kanske åka hem direkt efter skolan så ja ser till att han äter något:/ Kanska ska till ida imorgon me så får se lite hur de blir:PFörresten efter träningen så provade jag för första gången feelgoods massage säng, var rätt skön faktiskt....Hur som helst efter jag hade tränat så tog jag ett snabb kik på stan, kollade efter jacka på intersport men hitta ingen direkt ja ville ha, sen provade jag även den där stickade tröjan igen som jag hängde undan igår, ska nog köpa den imorgon:)... Sen åkte jag hem, va skit trött på bussen som vanligt så somnade flera gånger....
Här hemma har jag inte gjort så jätte mycket, skrivit klart etiska dilemmat i barn i rättssystemet, och jobbat lite med pappret schizofreni... Sen har ja typ bara slappat vid datan och käkat kött o. klyft potatis:D
Men nu ska ja återgå till att göra typ ingenting xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0