Halkkörning

Hej hej igen:D
Idag har jag varit i kinnekulle och gjort halkkörningen, va jätte kul:) Hade bil nummer 1 så fick köra först;) haha... ne men det va roligt alla fall.... Sen när vi kom tillbaka till skövde gick jag upp till vh och käka... Sen gick jag ner till feel good för att träna lite:) va skönt att träna tycker jag:) Sen kom jag hem typ 15.15 och sen dess har jag typ inte gjort någonting, ska plugga lite nu sen, måste verkligen plugga på rättskunskapen, e ju skit svårt:S o det värsta är att det känns inte som att man lär sig något fast man pluggar:S Är så mycket man inte fattar så det blir bara för mycket helt enkelt:/ Aja vi hörs!

Kommentarer
Postat av: blondie

hahahaha jag ronja och emelie såg när du sprang inne på feelgood :d hahaha

2008-12-10 @ 16:42:10
URL: http://carlssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0