Grattis Blondie:D

I onsdas så var det vanlig skoldag igen, vi hade bara en lektion så kändes lite segt... Vi skulle sitta i op-landet och läsa om tandhygien. Vi hade lång sovmorgon så innan jag åkte till skolan så tränade jag på gymmet först... Va rätt gött att träna innan skolan me för då va ja pigg o fräsch i skolan sen:P haha... Efter skolan så åkte jag med blondiie hem, hemma hos henne spelade vi guitarhero och slappade lite... Sen kom familjen steneros på kalas eftersom Blondie fyllde 17 i onsdas:) GRATTIS! :D , så när dom kom käkade vi tacos, sen va det glastårta också:)...
Efter kalaset så åkte vi till Charlotta för där skulle jag, blondie, sanna, malin och emelie sova över:) va jätte trevligt, vi kollade på videoklipp från när malin, charlotta och jouline hoppade med sina hästar sen kollade vi också på bonde söker fru... Sen slappade vi typ och sen gick vi o la oss:)

Kommentarer
Postat av: blondi

TAAACK :D

2008-12-19 @ 20:28:48
URL: http://c-carlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0