Fotboll, Städning

Idag så har jag spelat fotboll i ulvahallen, vi hade match mot stenstorp/vreten och mot norra fågelås, så stofffe fick köra mig dit imorses:) hehe, första matchen vann vi med 9-0 så jag va inte med så mycket i spelet, hehe och andra matchen så förlorade vi med 3-2 va lite surt men skit samma... Sen när jag kom hem från fotbollen så käkade jag lite och sen fram tills nutyp har jag städat, skit jobbigt... Gjorde rent akvariumet förut och bara det tog ju typ tre timmar:S.. Men hur som helst nu är det städat och rent alla fall och det är skönt:)

Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

:D hur är det då? :D

2008-12-22 @ 13:54:05
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0