Dan före dopparedan

Ah igår var det ju dan före dan före dopparedan, men gjorde i stort sett inget speciellt... På förmiddagen satt jag mest och slappade och väntade på att stoffe skulle komma och tillsist kom han äntligen:) Vi gjorde typ ingentinge heller, vi såg på lite filmer och spelade lite spel sen låg vi och slappade mest... Ah vet inte vad jag ska säga mer om gårdagen hände inget mer speciellt...
Idag så har jag och stoffe varit ute i viken och hälsat på farmor och farfar, vi hälsade också på ingela, mats och linus lite... Hos farmor så var vi ute och pratade lite med min katt Selma också hälsade vi även lite på hästarna också, och sen var vi ute en liten sväng med fyrhjuling, va så kallt så blev ingen längre tur... När vi ändå var ute och åkte så hälsade vi på hos ingela, mats, linus och wilma också förståss:) hehe... Sen åkte vi ner till farmor igen och då käkade vi raggmunk, mums:D Ah och sen satt vi och pratade lite med farmor sen åkte vi hem till mig igen och nu har stoffe åkte hem igen:) Har tänkt på också att idag är det ju även dan före dopparedan med, men känns inte så, känns inte som det är julafton imorgon, känner ingen riktigt julkänsla, känner ni den? Saknar snön, men kanske får bättre julkänsla när vi tar in och klär julgranen nu ikväll, också när jag käkar risgrynsgröt sen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0