Christoffer 19 år <3, Lucia cup i Gislaved

I fredas så hade vi prov i skolan, va rättskunskaps provet... Va typ skit svårt o vissa saker som dom hade sagt skulle komma kom inte alls o andra saker som vi inte ens pratat om kom, så va ju inte så lyckat men aja:/... Efter skolan sen alla fall så åkte jag till Christoffer:) Va när på att missa bussen i stöpen me pågrund av att bussen från skövde till stöpen hamna bakom en plogbil så ah blev värsta sen men som tur va så var den bussen som ja skulle byta till i stöpen också försenad... Så jag kom fram till sist alla fall, hos stoffe sen så såg vi på film, sen kollade vi på idol, fast jag somna i reklamen innan dom skulle säga vem som vann men ändå:P hehe så hann inte med så mycket mer i fredas:P
Sen på lördagen så va det kalas för christoffer och alexander, va typ släktkalas och va trevligt:)... Vi käkade lite mat och lite glas o hade de allmänt trevligt typ haha:P Sen på senare på dagen när alla hade åkt så satt jag och stoffe och spelade lite sällskapsspel typ yatzy och fia me knuff haha:P Sen hann vi inte göra så mycket mer innan jag skulle hem...
Sen va de sönda, söndagen började så att jag gick upp 4.50, va rätt trött då kan ja lova... Skulle på fotbollscup i gislaved, tog typ två timmar dit eller nåt så hann ju somna i bilen innan vi var framme alla fall:P Sen själva cupen gick väl sådär:S Kom till b-slutspel och där slutade vi som 4.a, åkte alltså ut i semifinalen och fick spela om 3.e lr 4.e plats... Sen ¨kte vi hem och var inte hemma förän kl tio på kvällen så va rätt trött när jag skulle till skolan idag... Men idag nu så har jag alla fall vart i skolan, sen har jag tränat, osså har ja köpt nya örhängen, silverörhängen så nu ska vi se om dessa hjälper mot infektionerna som ja har i öronen:P hehe sen kollade jag även på gympaskor på stadium som jag ska önska mig i julklapp, hittade två par som beslutet står mellan typ provade ett par adidas skor först o dom kändes nice och kostade 699 kr, sen dum som jag var så provade jag ett par till och dom var ultra mega sköna men kostade 999 kr, så nu står ja inför dilemmat vilka jag ska köpa/önska mig? Är det värt att slänga upp 300 kr extra fast det inte var något fel på dom billigare skorna?:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0