Barnvakt..

Hej hej:)
Nu är denna dagen också slut, dagarna går ju så fort nu är ju snart julafton:O och på sönda fyller älsklingen år med:D ...
Ajaidag har jag i varje fall varit i skolan som vilken tisdag som helst... efter skolan gick jag till gina tricot och köpte en tröja som jag provade i söndas... Sen idag har jag pluggat hemma och pontus och filip har vart hemma så gjorde våfflor till dom förut för mamma och papap har vart på julbord och nu är dom på travet... Sen har jag också hjälpt pontus med läxorna.... Sen har jag inte hunnit med så mycket mer idag suttit pyttelite vid datan typ.. Men nu ska ja alla fall dra mig igen... Ska ringa och prata lite med stoffe sen ska ja lägga mig typ redan vid tio tiden efter som ja ska upp redan kl fem imorgon för imorgon är det halkkörning som gäller:P Aja men hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Blondie

Jag dårrå ;D jag fyller ju faktiskt på ooonsdag ;) hhahaha du får inte glömma lilla mig vettu x)

2008-12-09 @ 22:02:04
URL: http://carlssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0